الأربعاء، ١٨ أبريل ٢٠٠٧

ترحيب

بسم الله الرحمن الرحيم
اهلا و مرحبا بكم اخوانى و اخواتى الاعزاء فى مدونتى و اللى هى بعنوان كلام و فش غليل
هى مجرد كلام بحاول انفس عن اللى انا حاسس بيه لا انا ثورجى و لا شيوعى و لا حتى اخوان ( مع انى مؤمن بيهم ) ما علينا
نرجع للمدونه هنا هنتكلم و نفضفض عن كل اللى حوالينا و ع شان نكون منصفين مش هنمسك الامور الوحشه بس لا انا هتكلم فى الحلو و الوحش للبلد مش معنى كده انى تبع الحزب الوطنى فانا غير مؤمن بيه مطلقا
اتمنى تشريفكم و تعليقكم و ارئكم و شكرا
اخوكم مارو

هناك تعليقان (٢):

Monzer يقول...

تسمحلى أنا دلوقتى معايا المقص وهاقص الشريط الأحمر خلاص
الشريط الأحمر خلاص اتقص ، مبروك الافتتاح
ويالا شد حيلك عاوزين نكلم ونفضفض معاك ونخش فى مناقشات لوز لوز لوز
وربنا يقويك وعاوزينك تشد معانا وماتكسلش
تحياتى

محمد مارو يقول...

هل تعتقد فعلا اننى اريد الشهره
هل يحاطر انسان فى وجهه نظرك بان يدخل النار من اجل الشهره
هل هذا منطق؟
ثم ما هو الشزوز ؟
الشزوز هو ان الانسان لا يتقبل المختلف عنه فى المعتقدات او الافكار او الميول الجنسيه وغيرها
هذا فعلا هو الشزوز


اسمحلى اعبر عن راى ولو انت كنت مختلف معايا
وعلى فكره راى جاء عن اقتناع ودراسه للاسلام وباقى الاديان


الاسلام ليس حضاره
الاسلام دين دموى
ايات القرءان مليانه دعوه للقتال والقتل
الاسلام لا يحترم المثليين لم يحترم انسانيتهم كبشر
نبى الاسلام له احاديث تلعن وتسب المثليين بل وانا قد قرات حديث يدعوا فيه لطردهم من منازل اقاربهم

كيف لى ان اومن بهذا النبى
القرءان انا درسته ووجدته كتاب غير انسانى

حقوق الانسان كانت اكثر انسانيه من القرءان

ما هو الدين ؟ما هو التدين؟
التدين الذى يقوم على الوراثه تدين مزيف
لانه لايقوم على الاختيار
يعنى انت مثلا لو كنت اتولدت مسيحى كنت هتبقا طول عمرك مسيحى ولو اتولدت يهودى كنت هتبقا طول عمرك يهودى


عندما رايت يعينى ما حدث فى ايران وقراته عنه وشاهدته كليبا
القوا بشخصين مثليين من فوق جبل وتركوه حتى الموت
هذا هو الاسلام هذا ما قاله ابن باز

عندما قتلوهم سمعت الجماهير من حولهم يقولون
الله اكبر
الله اكبر

سمعت اسم الله مقترنا بالجريمه لذلك رفضت الجريمهوهى الاسلام

اقصى انواع النفاق عندما ينافق العبد ربه

انا مومن بالله وبوجده واحبه كثيرا
ولكننى لا اراه مجرما معاذا الله

فاذا انت كنت تحب الاسلام ونبيه فاسمحلى فهذا هو قمه النفاق وهو ان تعتقد ان الله مجرما


الدين الاسلامى دين متوحش و سادى

الاسلام=تخلف=ارهاب=رفض الاخر=معاداه المثليين


يمكن ميعجبكش كلامى الوتى او تثور عليه او ختى تغضب منى او تضايق بس صدقنى

بكره هتعرف الحقيقه

تحياتى لك

مثلى قوى