الأربعاء، ١٨ أبريل ٢٠٠٧

اهلا بكم فى اولى مدوناتى ع الانتر نت و كنت حابب ان ابدا بموضوع مختلف عن اللى انا بعرضه و لكن الصدفه هى اللى حطتنى ادام الموضوع ده
و هو موضوع العلقه السخنه اللى اخدها الفريق المصرى للكرة الخماسيه
و اولا للى ميعرفش ايه اللى حصل الموضوع باختصار ان القريق المصرى للكرة الخماسيه وصل للنهائى فى ليبيا و كان يكفينا التعادل للفوز باللقب
و انتهى الشوط الاول بالتعادل و بمجرد انتهاء الشوط الاول قام القريق الليبى و ما معه من جمهور بضرب فريقنا بالشوم و العصيان لدرجه ان 2 من اللعيبه جالهم ارتجاج فى المخ
و نحن الان بانتظار رد النخبه فى مصر
سواء النخبه الرياضيه و انا واثق انهم سوف يكون لهم موقف ممتاز و هناخد حقنا
او النخبه السياسيه و طبعا انا واثق هيكون لهم موقف متخاذل كالعاده و فى الاخر يكون هناك سؤال بيطرح نفسه
لماذا دول شمال افريقيا بيعملوا معانه كده سواء ليبيا او الجزائر و قليل من المغربه
فى الاخر معنديش غير انى اقول الله يرحمك يا سادات ياللى كنت مربيهم و جايب لنا حقنا
تم كتابتها
يوم 22 يناير 2007

ليست هناك تعليقات: