الجمعة، 21 ديسمبر، 2007

الحياة منتهى اللذه

فعلا الحياة منتهى اللذه لما القاهرة و مصر كلها تغرق فى شبر ميه من شوية مطره فعلا الحياة منتهى اللذه لما تيجى تروح مشوار سواء بالعربيه او ع رجليك متعرفش بسسب شوية مطره

فعلا الحياة منتهى اللذه لما اقل امين شرطه او مخبر يديك ع افاك و متقدرش تقول ليه عمل كده

فعلا الحياة منتهى اللذه لما تتخرج بعد سنين طويله من المذاكرة ووجع الدماغ و اهلك يصرفوا عليك دم البهم و فى الاخر يقولوا لك

شكرا مش عوزينك
فعلا الحياة منتهى اللذه لما كل حاجه عماله تغلى و الحكومه عماله تخنق فينا و احنا مش قادرين نقول كفايه

فعلا الحياة منتهى اللذه لما كل حاجه يعوزها الحزب الوطنى هى اللى تمشى سواء كانت صح او غلط و الدليل ع كده نكسه 76 انا

اقصد 76 مش 67 لما مبارك حب يعدل الماده 76 و المعارضه طلعت و قالت لا و الشعب طلع و قال لا بس الحزب الوطنى قال نعم و

فعلا تمت زى ما سيادة الحزب عاوز و لما حسوا انها مش نفعه رجع مبارك تانى و قال نعدلها من جديد ده اعتراف صريح بفشل حزبه

فعلا الحياة منتهى اللذه لما كل يوم و التانى تظهر شكوة تعذيب زى بتاع عماد الكبير اوعوا تنسوه

فعلا الحياة منتهى اللذه لما يجى جمال مبارك رئيس لمصر شئنا ام ابينا

و لسه الحياة منتهى اللذه و لسه و لسه
البوست ده قديم من السنه الماضيه لكن بتذكره مع كل مطره

هناك 24 تعليقًا:

سارة بندارى يقول...

فعلا والله منتهى اللذة

أسلوب ساخر جدا أخ محمد

بس عجبنى جدا

جزيت الجنة

تحياتى

محمد مارو يقول...

الاخت ساره
اهلا بيكى و متشكر جدا

عصفور المدينة يقول...

ربنا يا أخي يبدل الهموم فرحا

كل عام وأنت بخير

hekaytna يقول...

والله يا مارو مع انه انا بموت في حاجه اسمها مطر وشتا لكن فعلا المشكلة في انه الحياة مع المطر في منتهى اللذة كمان انت عاوز تشتغل ما تدور يا اخي وتشتغل هو حد حايشك اناا لحمد لله شغال وعال العال وانت عارف بكام طبعا 100 جيييه بس الحمد لله كمان الغلا انت عاوز تشتري كل حاجه ببلاش يعني ؟؟؟
تحياتي

محمد مارو يقول...

اخى عصفور المدينه
امين يا رب

محمد مارو يقول...

علاء انا كمان بعشق المطر بس فيها ايه لما تمطر و ترجع الدنيا نظيفه تانى
و ده طلعا لو عملوا صفايات فى الشارع

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

ومنتهي الابداع منك يا احمد

بنت الاسلام يقول...

طبعا

الحياة منتهي اللذة

مش عاجبك ولا ايه


اكتر من كدة لاذاذة ياعم

مش لسة بتاكل لحمة


انسي العيش الي غلي بقي

وخليك في اللحمة

وحقيقي الحياة هتفضل

منتهي اللذة

محمد مارو يقول...

محمد مفيد
الف شكر لك

غير معرف يقول...

عمنا ماروا
ياعم الحياة فعلا منتهى اللذة بخنقتها وقرفها وعبطها وميتها وعساكرها وكل ما فيها لأنها حياة , والمثل بيقولك اللي يعيش ياما يشوف , واحنا فيمصر دايما مش بنشوف غير المصايب والكوارث ..
بلاش تشاؤم يا معلم
وكل سنة وانت طيب
أخوك
حمادة زيدان

walaa يقول...

فعلا كل ديه معناه بس اخرة المعناه دى ايه

only spot يقول...

بجد تحياتى ليك و بوست رائع وجميل
والاجمل العنوان الحياه منتهى اللذه
عادى بقى اى شئ عجيب يبقى انت اكيد فى مصر
تحياتى

محمد مارو يقول...

مش تشاؤوم
و الله يا حماده
بس ده واقع

محمد مارو يقول...

بطه
هى الحياة لحمه و بس ؟

محمد مارو يقول...

ولاء
اخر المعاناه دى ايه ؟
لما تعرفى ابئه قولى

محمد مارو يقول...

اونلى
متشكر جدا لكى

إســمــاعـيـل بـــدر يقول...

محمد
لما كل ده يحصل يبقى أكيد مصر بيحكمها مبارك وابنه جمال ومتنساش كمان ان عندنا رئيس وزرا دكتور اسمه احمد نظيف ونظيف طبعا جايه من النظافة وبالذات نظافة الجيوب لانك عارف طبعا ان الفلوس بتبقى ملوثة
تحياتى

فارس وحيد يقول...

طبعا الحياة منتهى اللذة
زي ما انت قلت بالضبط

المؤلم فعلا إنه نفس الكلام لا يفقد حداثته بعد سنة، ولو كتبته بعد سنة تانية برضة ح يكون جديد
تحياتي

محمد مارو يقول...

استاذ حسن
نورت مدونتى اللى انت تقريبا مقاطعها

osama يقول...

منتهى اللذة اظن اغنيه لمنير
ان كنت تقصد كدا يبقى معاك حق
ههههههههههه

وصدق المثل العربي القائل:
اليأس أحد الراحتين

دمت بكل ود..
خالص تحياتي

nour el 3ozamaa يقول...

كل عام وانت بخير محدش بيشوفك ليه يا عم؟؟؟؟؟؟

الشريف / جمال طة يقول...

شكــــرا لتضامنك وكل من تضامن معى وعقبال مااتضامن معكم بافرح بيكم وبنجاحاتكم وزواجكم ان شاء الله مع أصدق أمنياتى لكم بالتوفيق



برجاء الاطــــلاع وشكرا

http://gamal51.blogspot.com/

http://anameshm3ahom.blogspot.com/2007/12/blog-post_11.html

http://kalam3eal.blogspot.com/2007/12/blog-post.html

Mohamed_sobhy84 يقول...

فعلا الحياه منتهى اللذه بس بالنبه ليه منتهى اللذه هو الشعبطه في مترو حلوان

غير معرف يقول...

福~
「朵
語‧,最一件事,就。好,你西...............................................................................................................................-...相互
來到你身邊,以你曾經希望的方式回應你,許下,只是讓它發生,放下,才是讓它實現,你的心願使你懂得不能執著的奧秘